През септември стартира вторият етап от кампанията на Samsung Tech Institute за 2015 година. Инициативата е насочена към борбата с младежката безработица и се стреми да подобри дигиталните умения и квалификацията на студентите за по-добър професионален старт.
През своето есенно издание кампанията предвижда организирането на безплатни курсове в три университета – Технически университет - Варна, СУ „Св. Климент Охридски“ и Националната художествена академия в гр. София, като темите са различни – мобилни приложения за Android, IoT (Internet of Things) и Html.
Обучителните курсове продължават два месеца и освен технически умения младежите придобиват и основни познания по бизнес развитие и предприемачество, както и по „меки умения“ и тяхното приложение на практика. Партньори на Samsung в реализацията на кампанията са Musala Soft, The Business Institute и JobTiger.
По време на първия етап от кампанията, който приключи в края на юни, бяха реализирани два курса – за създаване на мобилни приложения за Android във Факултета по Инфомратика и математика в Софийски Университет „Св. Климент Охридски” в гр. София и „Програмиране с Java” - в Техническия университет в гр. Варна.
Повече от половината студенти, от всички завършили, са започнали работа в сферата на ИТ технологиите или са получили повишение в компанията, в която вече работят.
Няма коментари:
Публикуване на коментар