На събитие миналата седмица, Xerox България и партньорски клиентски организации (ING Insurance България и ProCredit Bank България) представиха начина, по който бизнесът извлича ползи от управлението на печата си.
„Скоростта, с която бизнесът обслужва своите клиенти, е значим показател във все по-конкурентната съвременна среда. Опростяването на начина, по който работата се върши, е от ключова важност за увеличаването на бързината на развитие на бизнесите.“, заяви Цветан Томов (GDO/XPPS Мениджър) по време на изложението си.
Стратегията на Xerox за управляемите печатни услуги използва три фази – оценка и оптимизация, сигурност и интегрираност и автоматизация и опростяване, и е създадена, за да подобри ежедневните документни процеси чрез автоматизиране на работата.
Няма коментари:
Публикуване на коментар