
Като причина за това той посочва щетите, които този тип приложения причиняват на независимите Уеб издатели.
Според данни на Apptopia Inc, приложението е генерирало $113,521 само за 36 часа от пускането си.
Решения като това позволяват по-бързото зареждане на страниците чрез премахване на скриптове и проследяващи механизми, които са използвани за разпространение на реклами.
Но все пак това има и обратната страна. Това може да навреди сериозно най-вече на по-малките издатели, което ги принуждава да създават отделни приложения, вместо да разчитат на мобилни сайтове.
Около 20 милиона човека са използвали блокиращи реклама приложения през миналата година, което е с 40% повече спрямо предходната. Това е довело до $22 милиарда загубени приходи от реклама, според проучване на Adobe и PageFair, цитирано от Reuters.
Няма коментари:
Публикуване на коментар