През това време ще бъдат предложени хиляди продукти с намаления до 70%.
Традицията произхожда от САЩ и през миналата година американците са похарчили над 57 милиарда долара в пазаруване през уикенда на “Black Friday”, който започва след Деня на благодарността (последния четвъртък на месец ноември).
Специално за България с логистични компании са договорени 120 камиона за доставки на продукти за „Black Friday“, като на всеки час от склада ще тръгва по един камион за страната. Компанията е отделила допълнителна складова площ, посветена на „Black Friday“ с площ от 10 000 кв.м. за съхранение на продукти.
7 млн. евро са инвестирани в складова инфраструктура и логистични системи. Инвестициите и подготовката за онлайн частта на кампанията включват над 1 млн. евро, в сървъри, мрежи и софтуер и 100 eMAG ИТ специалисти, които работят от над 3 месеца по проекта.
Тази година търговецът ще предложи като част от кампанията „Black Friday“ намаления на голямо разнообразие от продукти - не само на традиционната електроника, но и в категории, които се развиха значително след последния „Black Friday“ през 2013 г. - книги, PetShop, играчки, бебешки продукти, спорт, козметика и офис консумативи.
Няма коментари:
Публикуване на коментар